gött liv.

21 juli 2008

Solen har återuppstått! Efter att ha lyst med sin frånvaro (mkt fiffigt va?) i flera veckor har den äntligen kommit tillbaka. Det gillar vi! Dagen spenderades med min nya bok på stranden. Den är ganska bra; "mannen som dog som en lax"  av Mikael Niemi - läsvärd, i allafall dom första 153 sidorna.

Igårkväll träffade jag Pia, och vi spenderade kvällen på Åvägen och Handelsbaren, där det var Super Sunday, mkt trevligt och mycket gott vin. Träffade människor jag inte sett på århundraden och hade en trevlig kväll.

Veckan blir lugn - jobbar inte förrän lördag. Eftersom väderleksrapporten visar STOR sol resten av veckan är jag sjukt nöjd och ser fram emot en riktig sommarvecka med strand, grillning och tosselilla.

Tjing på er!


Kommentarer
Postat av: Pia

Åhhh baby! vad mysigt vi hade den kvällen, särskilt när vi delade en flaska vin hemma hos dig och pratade en massa skit ;) måste bestämma en helg eller dag när du kommer över till hbg, miss you!

2008-07-24 @ 10:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0