update.

8 juli 2008

Inte mycket har hänt sedan sist, mer än några slappa dagar i solen, jobb, släktkalajs, café-sittande och kringstrosande på stan både dag och natt. Skönt och behövligt. Desvärre har den underbara solen gömt sig bakom tradiga regnmoln, men vad ska man göra åt det. Jag är bara nöjd med ledighet och att bara vara fri. Önskar jag kunde få in lite nya bilder i min dator, men det får vänta. Jag kan ändå inte använda internet på min egen dator, som har följt med från DK, eftersom mamma och pappa har FBI-inställningar på deras trådlösa internet. Ingen eller inget kan göra något åt saken, internet här hemma är virus-proof, men även do-anything-at-all-proof.

Imorgon åker Kathrine och sötnosarna igen, en vecka har redan gått, otroligt. På kvällen blir det en runda på stan (fett ös medvetslös med K-dagarna...) och konsert med Daniel Lemma, ser fram emot det!

Nu är det spaghetti bolognese serverat, gütt.
Tjingpling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0