wonderful weekend

16 juli 2008

Ett tag sedan jag skrev, men så blir det väl om sommaren när man har en massa annat för sig än att sitta framför datorn. Har varit en lugn vecka hittills, med jobb på fina fisken och avslappnining om kvällarna :)

Helgen var underbar. Jag och Niklas firade 3-årsdagen i Köpenhamn med shopping, tivoli och heldag på spa. Underbart mysigt, avslappnande och jättetrevligt! Ett jättetrevligt spahotell mitt i Köpenhamn, med alla möjliga olika sorters behandlingar, massage och bastubad. Verkligen att rekommendera om man vill ha en romantisk weekend ihop utan att betala en förmögenhet!

Tråkigt nog har vädret stannat på den position det är - grått, ljummet, halvregnigt och tråkigt. Därför har jag nu laddat med en kopp thé och sitter med säsong 1 av scrubs i min hand. Fint.

Tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0