lämnar resten åt ödet.

1 juni 2008

Så sitter jag här kvällen innan tentan. Har för timmar sedan lagt böckerna åt sidan och nu lämnar jag resten åt ödet, om det nu finns ett sådant. Nu återstår det bara att slappna av och ta det lugnt. Mental träning kallas det väl :) Tentan imorgon är "den lilla" tentan på ca 15 poäng, och den varar bara i 3 timmar. Den omfattar njurfysiologi, syra-bas fysiologi, reproduktionsfysiologi, farmakologi, toxikologi, endokrinologi samt tillhörande anatomi och histologi. Om det nu säger er något!?

Orkar inte skriva mer och insåg nu att detta var ett ganska tråkigt och innehållslöst inlägg, men sådana ska man väl också göra lite plats till!

Tänk på mig imorgon kl 09-12 när jag sitter och svettas.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0