relax.

13 juni 2008

Här har ni en avslappnad Wib, som inte alls har ångest eller känner sig stressad. Det är så underbart. Jag är inte ens förbannad för att det har regnat och varit piss-väder på min första sommarlovsdag! Har spenderat dagen med skurhandskarna och dammsugaren, mycket behövligt. Lägenheten var inte i sin bästa form, men det är den nu. Har dock sparat andra godheter till imorgon, tex. rensa garderoben och städa i köksluckorna. Och jag njuter av det.

Har haft tid att bara slappa och göra andra livsnödvändiga saker som har fått nedprioriteras i tentaperioden, tex. ladda ner musik! Har precis laddat ner soundtracket till "step up 2" filmen, som inte kommit på bio än. Längtar! Gillade verkligen den första filmen, sjukt duktiga dansare. Så tvåan ser jag fram emot!

Är totalt slutkörd efter dagens städning, men misstänker att tentan också ligger bakom tröttheten. Så därför ska jag gå och lägga mig nu, och SOVA UT! Obeskrivlig känsla.

Har i alla fall smygtittat lite på step up 2 på youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=oXmZUb_E5rk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0