sara till idaho(e)

11 juni 2008 (en dag kvar...)

Nu åker min lilla Sara till U.S-and-A för att uppleva världen och en jävla massa hästar. Jag frågade henne igår var Idaho egentligen ligger, eftersom jag verkligen inte har koll på U.S-and-A's karta så värst bra. Det visste inte hon heller riktigt. Därför har jag i äkta nyfikenhet tagit reda på det:



Här kommer lilla hjärtegull att befinna sig dom närmaste veckorna, men som tur är kommer hon hem igen om en knapp måndad.

Nu är det sista rycket för mig! Imorgon vid denna tiden har jag fått mitt examens-set för 45 minuter sedan, och sitter förmodligen (förhoppningsvis) och skriver för fullt. Det ska gå bra. Det måste det!

Ska gå och pressa lite apelsinjuice nu.
Tjing-tjing på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0