pluggdag & majas födelsedag

24 maj 2008

Även om jag kom hem senare än jag trodde inatt, så är det pluggdag idag. Som alla andra dagar fram till den 12 juni. Segt. Exploringdog.com är väldigt bra på att beskriva känslor i bilder. Detta får vara dagens bild...
image5

Surprisepartyt igår var väldigt lyckat och väldigt trevligt :) Kom visserligen lite sent hem, men det var det värt. Man måste väl få unna sig något annat än läsning ibland?  Ikväll blir det eurovision song contest i full bemärkelse (!). Det blir jag, Lejla, TV och en massa onyttigheter. Gütt.

Ska snart ringa fam. Lischner och gratulera lilla Maja som idag blir 1 år gammal! Hon är den sötaste 1-åringen på detta jordklot och jag kan inte fatta att det har gått ett år.

Nej, nu har jag inte tid att sitta här och skriva mer. Ska återgå till antihistaminer och behandling av anafylaktisk chock. Ball.

Maja
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0