städning & öroninflammation

23 maj 2008

Nu har jag städat och gjort fint i lägenheten. Det finns inget skönare (på den husliga fronten) än att ha städat, dammtorkat, polerat, diskat, tvättat och allt luktar gott. På tal om städning så hittade jag denna bilden, och sparade den omedelbart i min bildsamling, som endast innehåller bilder jag verkligen gillar. Så enkel men ändå kan jag titta på den jättelänge. Kanske är det jag som är sysslolös?

image3

Har fortfarande öroninflammation och det är trrraaaditt. Det var bara jag som reagerade idag på universitetet, när det plötsligt hördes ett starkt "ring"-ljud från höger. Jag tittade mig omkring för att inspektera alla andras reaktioner, men ingen rörde en min. Det var tydligen bara i mitt öra man kunde höra det.

image4

Ikväll blir det hemligt surprise-party. Det ska bli kul, men pga öron-ont, tentaläsning och feberkänsla tror jag inte att jag blir långvarig. Lite synd eftersom jag dom senaste gångerna varit den som "måste hem, ska tidigt upp imorgon, bla bla bla bla, jag är tråkig". Men så blir det väl när man kombinerar läkarstudier med restaurangjobb.

Ha en skön fredagkväll på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0