here we go.

8 november 2008

Så har jag packat alla mina tunga väskor och inser att det kommer bli en hård resa... Nu återstår bara dammsugning av lägneheten och rensning av kylskåpet (Lejla, du kommer hitta lite extra mat när du kommer hem från jobbet, hehe) sen bär det av mot InterCityLyn tåget 12.10. Funderar på att ringa en taxi för att få hjälp med väskorna till banegården, även om det ligger så nära så jag ser den från fönstret. Men orka bära alla väskor!

Hejdå Odense. Kommer sakna allt och alla.
Vi ses i februari (eller om några veckor när jag kommer på abstinens-besök, haha)!
Nu ska jag ut och leka doktor ett litet tag, sen kommer jag tillbaks till böckerna.

So long,
- IdWib


Kommentarer
Postat av: Jennie F

Okej, nu måste jag erkänna att jag läser din blogg..... med nöje :)Jag måste ju önska dig ett stort lycka till på praktiken!!! Kram Jennie F

2008-11-09 @ 19:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0