New York, New York!

31 oktober 2008

Så var det dags att åka på hyttetur! Har några timmar i skolan framför mig och sen bär det av till New York kl 17. Har egentligen föreläsningar 08-17 (UTAN PAUS) idag, men sitter här och skubbar i min morgonrock. Kom hem vid 03 inatt efter att ha jobbat, och därefter suttit i baren och pratat med mina underbara kollegor över en apple martini.

Så lite gastrointestinal-sjukdomar ska jag hinna med från 13-17, lagom till helgen.

Har förresten äntligen hittat en pumpa!! Så nu har jag gjort årets halloween-pumpa! Han heter Hall, och sitter utanför min dörr. Jag blev ganska nöjd, provade en ny style i år. Har fotat honom, men bara på mobilen eftersom min kamera är i Sverige...

Jag tänker inte skriva mer än så, utan avsluta med en passande truddelutt. Denna brukar vi avsluta lördagkvällarna med på jobbet, kl 03 när vi stänger. Upplagt för sång och lite rumpskak... eller? När jag hör den känner jag mig glad, men jag känner samtidigt lukten av fulla människor, alkohol, disktrasa, rengöringsmedel och diskmaskin.



Hörs efter helgen! So Long! Happy Halloween & Goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0