ny outfit!

23 oktober 2008

Sådär ja! När man inte har något speciellt att läsa om eftermiddagarna blir det att man passar på att hinna med sånt som man aldrig hinner annars, typ extreme bloggmakeover. Men om den är så extrem vet jag inte riktigt.... Vad tycks?

Hann aldrig skriva igår eftersom jag var på jobbet hela kvällen. Vi bjöd på föredrag med den lika hatade som älskade chefredaktören för danska se&hör. Ganska intressant, och rätt kul, och lite speciellt eftersom han tidigare varit politisk rådgivare åt danska statsministern.

Ikväll blir det boxning och jag ska ge allt jag har (haha, Lejla!!) eftersom jag varit otroligt rastlös dom senaste dagarna. Nej, nu ska jag minsann städa lägenheten kliniskt ren!

Ha en trevlig kväll!
Love, peace, understanding
/IDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0