Oh, höstig day

21 oktober 2008

Jag har hämtat mig från mina eländiga dagar, och denna dagen har hittills varit mindre eländig. Skolan var helt okej idag. Lungmedicin, dermatologi och stetoskopering på schemat - och undervisarna var en aning mer intressanta än dom igår. Jag var dock fruktansvärt trött eftersom det blev sent igår på vinkursen. Den slutade visserligen tidigt, men som alltid sitter man ju kvar och umgås. Hittade mina favoriter på vinmenyn, som jag nu vet att jag kan rekommendera med gott samvete. Dessutom hade vi en riktigt rolig kväll, och det är inte varje dag man har roligt över massor av flaskor vin som kostar 700 kr per flaska.

Nu ska jag iväg och boxas. Ikväll är det HOUSE - lovely!

Här kommer en sjukt bra låt. Hej på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0