don't worry, be happy. HA.

18 september 2008

Det blev inget inlägg igår, då jag inte var hemma på hela dagen. Träffade Sidsel och Kanita 08.00 för att gå igenom och rita upp lite cellreaktioner under immunologiska processer, sedan var det uppsamling av kursen med "lärarna/läkarna", och sen satt jag själv i en 40 grader varm läsesal och försökte lära mig något. När jag insåg att jag läste samma mening 5 gånger för att förstå var det stod, packade jag ihop grejerna och åkte till jobbet för att ha "möte" med tjejerna angående bröllop vi ska jobba på, på lördag. Vi försökte hitta kläder på nätet, som vi ska ha på oss då vi under champagneserveringen ska vara en smula kinky - obs, inga bilder kommer tas! I vilket fall som helst så blev Samantha "white bunny", jag blev "cat corsage" och Stine blev något med "black corsage" - mycket exotiskt och väldigt bra att det bara är under 2 timmar vi ska ha detta på oss.

Sen kl 19.00 började dink-kursen, som jobbet arrangerade, så vi alla ska bli bättre bartenders. Perry från Zimbabwe/London kom och undervisade lite bartender-art, och vi tittade, gapade, och smakade drinkar. Efter kursens slut skulle vi naturligtvis fortsätta med det, och mina planer på att åka direkt hem och läsa krossades på en sekund.

Kl 23.30 tog vi beslutet att hälsa på Anita, som jobbar i sex-butiken. Mycket spännande och kul att kolla in sortimentet.

Nej, nu ska jag inte sitta här och vara detaljerad längre. Min huvudpoäng var egentligen att jag hade fullt upp hela dagen igår. Och idag blir det likadant. TENTA IMORGON!!! Detta är min enda lediga dag mellan undervisning och tenta, så nu ska det jävlari läsas. MYCKET!


Tjippsnipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0