easy like sunday morning...(?)

14 september 2008 - Namnsdag: IDA

Oj, jag fick kämpa där ett tag för att stava rätt till september... Semtpenber, sebtemper, setpemper. Svårt en dag som denna. Undrar lite hur det kommer gå att plugga?

Var hemma vid halv 6 tiden imorse, trött och snurrig. Det var jättemycket folk ute igår, och jag trivdes i baren! Fick mycket dricks och alla var så glada, vilket nog både hade med stämningen och alkoholen att göra. Men det är en dag idag också, så nu ska jag (lite sent men ändå) plugga i några timmar innan jag åker och jobbar några timmar ikväll igen. Lite segt, eftersom jag hade behövt vila upp mig inför veckan. Tenta på fredag ju för i tusan hundar!!

Jag vet att det har blivit mycket musik och youtube-klipp på sistone (notis: varje gång jag skriver "sistone" tänker jag på min gamla bildlärare Lars Ferm som lärde oss att stava till "sistone" och andra viktiga ord), men musik fyller mycket av min vardag när jag pluggar mycket. Det är det som håller mig ovanför ytan när jag egentligen bara vill ta ett djupt andetag och simma under vattnet ett tag. Om ni förstår?

Den här låten är en av dom bästa just nu. Maria Mena, just hold me.


Ha en skön söndag mina vänner.
Love, peace and understanding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0