Fridag-fredag

26 september 2008

Har varit otroligt skönt med en ledig dag. Inte för att jag har läst speciellt mycket, men har städat, tvättat, tränat och lagat världens godaste biffar med färsk basilika, oliver och fetaost i. Sen har jag läst ett ynka kapitel i patologi-boken, som handlade om testning, diagnostisering och klassificering av cancer. Men i det hela en slapp dag!

Nu sitter jag här med inpackning i håret och ska snart börja göra mig klar inför kvällen. Lägg märke till att jag är i god tid och inte stressar som jag alltid gör! Skönt, skönt. Det blir Ebrietas-fest ute på universitetet ikväll för alla som läser på "sundhedsfaglige fakultetet", dvs. bl.a. för dom som läser till läkare, kiropraktor, logoped och idrottsvetare. Det brukar bli kul eftersom man aldrig har jättehöga förväntningar...

För övrigt är jag en stel pinne efter bodypump-passet igår. Det känns att det var längesen. Och jag antar att träningen idag endast spär på lite extra träningsvärk. Men det är skönt att det känns att man har rört på sig!

Nu ska jag frysa is och göra sockerlag till kvällens green apple martinis.








Tjineling-pling-pling!

Kommentarer
Postat av: emma

Mm martinis, dottit de :) Nu ska jag in på krstdbladet och läsa din "debatt" med den där journalisten.. martin berättade att du var med o skrev där.. antar att du krossade det lilla krypet :) hihi.. kram o trevlans helg på dig!

2008-09-26 @ 20:12:47
URL: http://emmastjerna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0