hemlig dag.

28 september 2008

Så är det söndag igen! Generellt en slapp och skön långhelg präglad av träning, jobb och vila, och inte så mycket plugg. Men det ska nog lösa sig ändå. Får plugga lite extra i veckan!

Helgen är långt ifrån slut. Om en timme ska jag bege mig till jobbet som (för enda dagen på hela året) är stängt pga. personalaktiviteter! Vi ska åka till hemligt ställe och utöva hemliga aktiviteter. Det enda vi vet är att vi ska ha med oss badkläder och löparskor (!??!?!?). Det känns inte helt betryggande, men jag litar på att det har planerats något kul. Dock känns kroppen verkligen inte fit for bikini idag, varken när det gäller fysik eller färg. Men alla har samma utgångspunkt, och vi ska nog kunna trivas. Är ganska negativ till det där med löparskor, men nu ska man inte döma dagen i föväg. Kanske är det bara en fint, vi kanske inte ens ska använda bikini och löparskor (?). Det blir spännande.

Efter hemlig aktivitet ska vi bege oss tillbaka till caféet och fortsätta aftonen med andra hemliga aktiviteter.

Det enda som egentligen inte är hemligt är att jag ska dit och att jag har packat min nya rutiga klänning. Så får vi se vad dagen/kvällen/natten har att erbjuda. Återkommer om det imorgon. Har inte föreläsning förrän kl 12.15, det är skönt att veta.

Nu ska jag packa väskan och dra på löparskorna!
Sköt om er.
Hallöjsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0