ordning och reda.

11 september 2008

Då var man hemkommen från en lång dag i skolan, och ska (surprise!) sätta mig och plugga!
Har precis ordnat en bra spellista på iPod'en och gjort en god persika-smoothie, så allt
är förberett för lite autouimmunologiska sjukdomar och allergier.

Själv är jag allergisk mot ostrukturerad plugg-organisation, och ska nu lägga mina böcker,
pennor, pärmar och anteckningsblock i den perfekta ordning dom ska vara i, så jag lätt
kan läsa, bläddra och anteckna. Musik och ordning, det är det enda som behövs.

Döm mig inte, är ni snälla. Jag är normal också. Ibland.
Här kommer dagens favorit. Längesen jag lyssnade på den sist...
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0