panik i hönshuset

16 september 2008

Jag vet alltså inte ens om det är den 16;e men jag chansar på det, orkar inte ens kolla upp det. En smärre chock (ah, hur stavas det nu igen...) fick jag idag när jag började läsa på dom gamla tentorna som vi har hittat. Det uppstod panik i mitt inre, och tro mig, det är inte den lilla reaktionen.

Dock klarade jag upp situationen genom att förneka vem jag är och var jag befinner mig, och slog på tv4 för att se idol. När jag efter ett par timmer återfick medvetande satte jag mig ner och gjorde en "provtenta" som ligger på nätet. Den klarade jag med helt ok marginal, så nu har jag dämpat min ångest några milimeter inför natten och förhoppningsvis också skönhetssömnen.

Usch för det här. Hur fan ska man kunna veta saker man inte vet?
Eller... Hur ska man kunna veta det man vet att man inte vet?
Hur ska man kunna veta det man vet att man inte skulle kunna veta?

Slutligen: Hur ska man kunna veta allt?
Kommer det inte i 2-för-1-paket med den vita rocken?

Telefonen funkar fortfarande inte, och kommer att fortsätta i den stilen enligt kundservice.
Ska få en ny adaptor med posten. MED POSTEN! LÅNGSAMMASTE (så heter det nog inte)
TRANSPORTMEDIET I HELA UNIVERSUM. Ah, jag blir så trött alltså.


Ajjö med er.

Kommentarer
Postat av: emma

Oj tre år kvar... då ska jag inte klaga fast du är klar ett halvår innan mej iallafall :) är du mycket hemma i åhus? kramis

2008-09-17 @ 21:06:23
URL: http://emmastjerna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0