trött på vardag.

9 september 2008

Så var det sängdags igen. Livet känns lite tråkigt, det är verkligen bara plugg från morgon till kväll.
Dagens ljuspunkt var när jag hittade min drömjacka på nätet. Jag ville verkligen ha den, till varje pris.
Precis när jag skulle beställa, visade det sig att den var slutsåld och kommer inte in igen.

Såklart.

Det är precis så denna dagen känns. Man vill gärna ha något som inte finns. På något sätt.
Eller jag vet inte.... Ska inte försöka mig ut på djupt vatten här. Men det känns trist inombords.

Jack Johnson får avsluta denna tråkiga dag med denna fina sång.


Hejdå på er. Ta hand om varandra, och har ni någon att sova bredvid inatt - krama extra hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0