typisk lördag - bio & popcorn.

6 september 2009

Tjabba. Har inte riktigt haft tid att skriva, dels pga. pressat schema, dels pga att jag inte ens varit hemma dom senaste dagarna. Har gått från sovande stadium, rakt till skolan, därifrån till jobb och efter det återigen till sovande stadium - för att sedan vakna upp och gått till jobb igen. Nu är jag äntligen hemma och har ca 40 minuter för mig själv tills jag ska iväg igen. Då är det dags för bio - ska vara lite efter och se batman-filmen eftersom den är "jo simpelthen bare så sindessygt god". Tråkigt nog har hälften av världens befolkning redan sett den, och den kommer därför att visas i en liten biosalong. Jag som älskar att få sätta mig i bio 1, som är gigantisk, vilket förstärker bio-känslan lite extra. Men men, det får väl duga det också, bara jag får lite popcorn!

Efter bion bär det förmodligen av till jobbet igen, men inte för att jobba, utan för att säga tack och farväl till Torstein, som slutar och ska ha avskedskalajs innan han åker iväg som reseledare.

Nu har jag bråttom, ska hinna ligga lite i soffan och låtsas som om jag har god tid på mig innan jag skyndar mig som attan för att bli färdig till bion. That's my life.

Peace out, thanks and goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0