myskväll

12 september 2008

Precis vad jag behövde efter en hård vecka; en perfekt hemmakväll med mig själv framför TV;n. Tränade någon timme, sprang sedan (!) och köpte sushi - dyr men väldigt god. Åt sushi i soffan, i en nystädad lägenhet medan jag kollade på oviktiga-men-kul-att-titta-på-program. Bakade därefter kardemumma-bullar (obs, i min NYA ugn). Åt bullar och drack en kopp höst-thé, medan jag såg en film med Morgan Freeman, som jag aldrig sett innan. Sjukt fint!

Dock var filmen en riktig B-film som inte är värd att se. Trodde inte Morgan Freeman hade varit med i en enda dålig film någonsin, men där hade jag fel. Dreamcatcher tror jag den hette. Fullt normal till att börja med, men slutade i alien-drama. Så nu berättade jag det, nu behöver ni inte se den!

Nu är det sängdags. Imorgon ska det pluggas bakterier och virus - tenta i immunologi och infektionsmedicin på fredag. Känns konstigt att ha 5-poängstenta, har aldrig provat det förr. Borde inte vara några problem, med tanke på att dom andra tentorna vi haft har varit minst 4 gånger så stora. Så det löser sig.

Sen blir det jobb på kvällen och hela natten. Ska stänga imorgon, så är väl hemma någon gång framåt  öndagsmorgonen. Så jag hinner sova & plugga lite innan jag ska jobba igen på söndag kväll...

Och en sak till - JAG HAR BESTÄLLT MIN DRÖMJACKA!!! Den var slutsåld här om dagen men på någon vänster fanns det en ynka jacka  kvar och eftersom jag var inne på hemsidan vid exakt rätt tidspunkt beställde jag den med detsamma!
Och dessutom - fick den till 50% eftersom jag hade VIP-rabatt. 

Kan inte bli bättre.
Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0