double-crap

17 april 2009

Jag är skit-piss-fete-förbannad. Ilskan från gårdagens uteblivna föreläsare hade lagt sig när jag kom till vad jag trodde skulle bli en föreläsning om ansiktstrauma i morse. Då hände det igen!!!! Ingen föreläsare kom, ingen svarade i telefonen någonstans och där satt vi, 80 förvirrade studenter och undrade vad i hela fridens namn som händer. Tålmodiga som vi var, satt vi kvar och väntade i en timme till nästa dubbel-föreläsning, som skulle handla om röntgendiagnostik vid lungsjukdomar. OCH DÅ HÄNDER DET JÄVLARIHELVETESI IGEN! Ingen föreläsare, inget svar i telefon och informationen om frånvarande undervisare lös med sin frånvaro. Så nu har vi på två dagar missat 4 timmars undervisning, som vi SKA KUNNA till tentan nästa vecka. I bästa fall får vi ersättningstimmar nästa vecka, men som ju såklart kommer knipa 4 timmars tentaplugg. Eftersom vi har 6 helt nya föreläsningar så sent som dagen innan tentan, behöver man all tid man kan få till att plugga på eftermiddagarna, och det skulle underlätta ganska mycket om föreläsningarna bara blev av när dom ska. Så slipper vi sura miner och stressade hjärnor.

För jävla dålig stil.

För övrigt har jag ätit koffeintabletter idag för att hålla mig vaken och pigg. Dom har fungerat skitbra, jag har läst som aldrig förr. Dock är min ena pupill tre gånger så stor som den andra. Det känns lite oroväckande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0