hemma i alla bemärkelser

7 april 2009

Åh. Jag är hemma och det är skönt. Att komma hem till mamma och pappa är verkligen avslappning. Ingenting jag måste och ska, och inga tidsbegränsningar. Man kan helt enkelt bara slappna av. Och det har jag gjort idag. Har haft huset för mig själv, suttit i soffan och läst lite, men mest bara vankat runt, kollat TV eller sovit. Skönt!¨

Har också provat på att vara hemmafru, då jag vinkade av Niklas imorse när han skulle till jobbet, samt hade maten på bordet när han kom hem över lunchen. Efter brakmiddag på kalkonkorvar, hemmagjord potatismos och broccoli, samt lite hångel i hallen, stack han tillbaks till jobbet och jag stod kvar med disken. Som en riktig hemmafru, alltså.

Tror inte riktigt att min karriär stannar där.

Nu ska jag på date med min älskade. Det blir middag någon stans och sedan bio. Det är det ha sin charm, när man ses sällan, att man verkligen uppskattar tiden man får och gör något mysigt ihop när man äntligen ses.

Imorgon när Niklas ska till Halmstad och spela boll, får jag lov att ha hans batmobil hela dagen. Fett ös!

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0