hög & superaktiv

19 april 2009

Som beräknat anlände jag till hemmet lite efter 06.00 imorse, samtidigt som några av mina grannar underligt nog steg upp och började dammsuga, lyssna på musik, kissa spik och allt annat skit som dom sysslar med. Jag sov ungefär 4,5 timme, varefter jag steg upp, svepte 2 koffeintabletter (ja, jag vet, det är inte alls bra att ersätta sömn med piller, men jag har dessvärre inget val just nu - är tvungen att hålla mig vaken) och drog fram min feta bok och började dagens plugg. Nu har jag precis avslutat kapitlet om cancer i lunghinnorna, och ska snart sätta punkt för dagens läsning. Ska jobba ikväll igen. Förhoppningsvis tycker alla Odensianer att det är mycket roligare att ha lite grillkväll där hemma istället för att gå ut och äta, så jag kan få en avslappnande, skön, och framför allt  k o r t  kväll på jobbet. 

Kvällen igår var ganska lugn, inga konstigheter, utan mest cosmopolitans, mojitos, stor stark, samt ett par oanständiga förslag. En helt vanlig kväll helt enkelt.

Nej, nu måste jag fortsätta läsa medan min koffeinkick fortfarande sitter i. 

Adjöken.


uteliggaren & frihetsgudinnan gör mindre smarriga drinkar utan tillgång till is. new york-fest, termin 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0