lördag i baren

18 april 2009

Jag har skådat dagens vackra väder och strålande sol från fel sida av fönstret idag, vilket känns hemskt trist. Har suttit på min gump och pluggat kroniska obstruktiva lungsjukdommar hela dagen, förutom dom få minuter jag spenderade nere i tvättstugan. Förjäklatråkigt.

Nu ska jag njuta av min 3 minuter långa, härliga cykeltur i det gröna, till jobbet. Där ska jag slita hela kvällen och hela natten, dock i ett strålande bartender-humör. Det blir ett långt jobbpass och jag beräknar hemkomst runt 06.00. Då ska jag powernapa lite innan det är dags för nästa vrålplugg. Sen jobb igen imorgon kväll. Huh, känns som om jag kanske tagit på mig lite för mycket... igen.

Ha en alldeles fantastisk kväll mina vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0