mjukstart

15 april 2009

Jahajaha, nu har vardagen sprungit ikapp en. Jag började med en mjukstart och tog lite ledigt idag. Fick nämligen veta ryktesvägen att föreläsningarna idag skulle vara väldigt dåliga, och sådana rykten är jag verkligen inte sen att tro på, så jag tänkte att va tusan, och stannade hemma. Ett ypperligt beslut, då jag faktiskt hunnit med både ett och annat! 

Eftersom kylskåpet ekade tomt efter en vecka i Sverige, så var jag tvungen att handla. Efter handlingen har jag hunnit läsa en massa (faktiskt fullt koncentrerad och utan att somna!!), dammsuga, träna och kolla på TV. Så jag är minsann nöjd med dagen.

Nu kallar sängen. Jag måste nog ladda upp ordentligt inför morgondagens alla föreläsningar. Ser speciellt fram emot en, som handlar om thoraxtrauma. Spiiinnande va!

Sov gott och var vänliga mot folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0