three days to twentyfour

22 februari 2009

Den 25 februari smäller det, ty det är dagen då jag firar min födelse.
24 stolta år blir jag med andra ord på onsdag! Har precis avtalat
med töserna att vi ska ut och äta på kvällen. Mer avancerat än så
vill jag nog faktiskt inte ha det. Lite mat och lite vänner, det är bra.

Men då kommer vi till det stora dilemmat - sushi eller mexikanskt!?

         

Annars har helgen varit bra, men den försvann som en fis i universum.
Utekvällen igår var kul. Vi var hemma hos Sofia, Martin och Dexter, 
varefter vi begav oss till The Room, fortsatte efter ett tag till Franck A
och avslutade i uppåtanda på kræz, mitt jobb. Himla kul!

Nu är det söndagkväll och det enda trevliga jag har kvar denna helg
är att se Beck - Advokaten. Sen är det dags för slit imorgon igen!

Hej med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0