sharm el sheikh

5 januari 2009 (!!)

Ja, då var det nytt år, ny månad och nytt allting. En sammanfattning av senaste veckan kan väl bestå i mest hosta, fortsatt förkylning, vila, film, lite rea-shopping och ett nyårskalas. Inte mycket spännande egentligen, mer än ett ganska vanligt liv - om än lite slappt. Och lyxerierna fortsätter imorgon, då jag och min älskade man (tillika gårdagens födelsedagsgris) sätter oss på flyget ner till sharm el sheikh för 2 veckors avkoppling, sol, värme och snorkling. Äntligen! Det ska bli så skönt att komma iväg och jag längtar oerhört efter fin snorkling. Lovely!

Så bye bye minusgrader och frusna tår
Bye bye ishalka och elektriskt hår
Hello korallrev och solsken
Hello värme och bruna ben

Och hejdå till er. När jag kommer hem bättrar jag på mina bloggvanor!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0