piss!

10 juni 2009

Det pissregnar och om 5 minuter ska jag bege mig ut i det. Man kan undra om jag har blivit spritt språngande galen, och uppenbarligen är svaret ja. Det borde vara olagligt att ha föreläsningar när vädret är som detta! Jag vill inte!

Har haft 2 riktigt sköna dagar, då jag har hunnit koppla av och vila ut efter helgens upptåg. Igår var jag helt ledig och eftersom jag i måndags hann alla tråkiga men nödvändiga hemsysslor, så hade jag hela dagen för mig själv. Jätteskönt. dock smärre träningsvärk idag efter yoga igår kväll. Idag börjar hetsen igen, och jag ska jobba ikväll.

Det har inte slutat än... Jag ska nog leta upp min regnjacka (!) nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0