regn regn regn

11 juni 2009

Jaja, typisk skandinavisk sommar i år också. Inte mig emot för tillfället, då jag ändå spenderar dagarna med kilovis av böcker. Dock kunde det hemskt gärna bli bra väder i helgen, då jag ska hem och njuta i Åhus i några dagar. Snabbvisit innan sista hetsläsningen inför sommarlovet.

Nu ska jag byta om och bege mig ut i regnvädret. Ska hem till Kristine och kolla in nya lyan innan det är dags för drink-kurs på jobbet. Måste ju lära mig att snabbt och elegant svepa ihop dom nya drinkarna, som för övrigt är himmelskt goda.

Ha en skön kväll i regnet, damer och herrar.

Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Kan få bli bra väder heeeelatiiiiiidn!

2009-06-13 @ 19:33:32
URL: http://skinheadbarbiedoll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0