tillbaka från pausen

1 juni 2009

Juni kom och det gjorde solen också. Inte klokt vilket väder som prytt Odense stad denna dag.
Jag har inte skrivit på ett dag och vet inte varför, men skyller på tentaläsning kombinerat
med fint väder och annat att göra. Det är surt att inte kunna njuta av försommaren när
den för en gångs skull visar sig. Och efter tentan på fredag är det inte ens sommarlov,
utan då börjar nästa kurs med tenta så sent som 29 juni. Verkligen galet!

Dock har jag nu något att längta till! 6 juli drar jag och Niklas till Tunisien, till exklusivt
hotell på stranden med all inclusive. Betalade resan igår och sedan dess har jag inte
kunnat tänka på annat än kristallklart turkost vatten, sandstrand, sol och värme.
Det är verkligen något att se fram emot.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0