1000 things

17 mars 2009

Ah, nu har jag suttit stilla på arslet i flera timmar. Börjar få rumpont. Men, det finns inget att be för när man har tenta om en och en halv vecka. Har gått igenom en halv gammal tenta och pluggat på det som behöver fräschas upp, vilket faktiskt är förvånansvärt lite, så jag är ändå nöjd. 

Nu ska jag sätta på den här låten på den allra högsta volymen som min lilla kassettbandspelare (ok, inte riktigt, men typ) kan hantera, och hoppa runt lite i lägenheten. Sen är jag redo för andra halvlek av dagens läsning. 

Längtar redan till boxningen kl 19.

Här kommer Jason Mraz, 1000 things, i en lite töntig hemmagjord video, men det var det enda jag kunde hitta med vettigt ljud. Maxa volymen, öppna fönstret, känn att våren blåser in och var nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0