åhh, vilken helg.

30 mars 2009

Ja, jag ursäktar att det har dröjt med en uppdatering, men det har varit en sjuhelvetes helg. I fredags var jag alldeles utmattad, dock lycklig, efter tentan. Så jag hade egentligen bestämt att stanna hemma i soffan. I vanlig Odenseanda, var detta tyvärr inte möjligt och jag åkte på kalajs vid 21. Det blev en kul fest, så jag var inte hemma igen förrän runt halv-6-snåret. Så kan det gå, men nu är jag däremot några roliga minnen rikare än vad jag hade varit om jag legat på soffan och manglat popcorn. 

I lördags kom jag faktiskt upp och iväg till träning om dagen, vilket var jätteskönt.

Lördag kväll var det dags för jobb. 5 läckra damer i baren, inte fy skam! Vi hade en himmelskt rolig kväll och hela stället var proppfyllt av folk som dansade, drack, sjöng, skrek, hånglade och sedan dansade lite till. Verkligen kul! Dock blev det sent. Eller tidigt. Var hemma vid 7 på söndagsmorgonen, då det redan ljusnat och folk hade börjat stiga upp. Men jag sov gott ändå.

Dock kunde jag inte sova hela dagen igår eftersom det var dags för personalmöte, som drog ut något galet på tiden eftersom vi var många som hade saker på hjärtat. Det, plus massor av ny information, ny meny och nya liveband, samt drink-kurs med alla nya drinkar, tog ganska många timmar. Dock kommer kræz att bli ett mycket bättre ställe efter the makeover. Jag längtar till allt det nya har kommit ut.

Sammanfattat kan man säga att helgen har varit hektisk, jag har varit uppe nattetid men ändå inte riktigt fått sömn dagtid. Därför sitter jag här nu, måndag morgon, och förbannar världen för att alla andra är så pigga och jag vill helst tillbaka till sängen och dra täcket över huvudet. 

Men jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0