dåligt humör

31 mars 2009

Ah, det har varit en dålig dag och jag har varit på dåligt humör av diverse anledningar, som började med ett platt cykeldäck imorse och fortsatte med diverse pain-in-the-ass-händelser under resten av dagen. Nu ska jag lägga mig i sängen och göra slut med denna dagen.

Dock bättrades humöret en liten smula, då jag gick till gymmet och sprang så snabbt som benen bar mig på löpbandet med låten Poppin' Campagne på repeat, varefter jag tränade en timmes yoga. Men så när jag kom hem igen fortsatte helvetet, och kvällen har varit i lika trist anda som resten av dagen.

Men nu har jag bestämt mig för att inte längre låta saker och ting komma åt mig, och när jag känner att ilska och irritation börjar bubbla i mig ska jag på högsta volym lyssna på min låt.

Imorgon ska jag ta ledigt för att ordna med allt som ska ordnas med, bl.a. laga cykeln, prova nya jobbkläder, läsa, fixa i lägenheten och träna. Och ja jävlar vad glad jag ska vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0