färdig!!

26 mars 2009

Ja, jag kan med detsamma märka hur trött och färdig jag är i huvudet, då jag måste prova 3 gånger innan jag kan stava rätt till mars. Det blir ett kort inlägg det här, min hjärna kan inte mer, och den kan definitivt inte signallera till mina fingrar vart dom ska trycka för att få fram de ord den tänker.

Jag har pluggat konstant sedan 09.00 och är nu alldeles utmattad. 9 timmars tentaplugg tar minsann på krafterna. Men nu är jag färdig, och jag väljer att vara nöjd.

Nu är det snart dags för yoga, vilket är himmelriket jämfört med att sitta stilla på en stol. Ska bli skönt att sträcka ut ordentligt och belasta kroppen, utöver den belastning rumpan får av att man sitter på den i 9 timmar.

Imorgon är det dags och jag är mer än redo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0