fjärde gången gillt

17 mars 2009

Det är inte klokt som jag bloggar idag, my hands are on fire maaan! Nej, men i ärlighetens namn tror jag att det kan finnas ett samband mellan plugg och blogg - ju mer plugg, desto mer blogg. Förmodligen både som resultat av ökat behov av överslagshandlingar, och ökat behov av att skriva av sig överflödstankar. Ja, vem vet, som Lisa Ekdahl sa på 90-talet.

Nej, men jag skriver nu för att jag precis hittade ett underbart litet blogginlägg från min darling, Pia, som nyss har startat upp nytt. Som det värmde mitt hjärta! Tack för att du är så söt, snuttan, och för att det alltid är vi. All kärlek till dig!

www.pialbin.blogg.se


you are my sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0