grannen rules

5 mars 2009

Även om jag oftast inbillar mig att ingen kan höra mig, oavsett vad jag hittar på, så får jag ibland insikt i den lyhörda verkligheten. Jag trodde verkligen att väggarna var täta i mitt hus, eftersom jag sällan hör grannarna och deras diverse ljudliga aktiviteter. Dock finns ju faktiskt möjligheten att mina grannar är väldigt tysta av sig, och sällan yttrar ljud! Kanske pratar dom aldrig i telefon, lyssnar på musik, tittar på TV eller har fest? Så måste det vara...

... för, för ca 3 minuter sedan hörde jag min granne fisa! Ingen ljudlig brakare, utan en sådan där ganska beskeden fis, som liksom bara piper ut vid behov eller missnöjd mage. 

Detta är mycket underligt. Jag ska nog tona ner mina egna ljudliga aktiviteter efter denna uppenbarelse. 

Träningen igår var underbar, och jag kom svettig och oljeblänkande hem - jag såg exakt ut som mannen i föregående inlägg, bara med lite längre hår! Nu är det dags för yogaträning. Mitt mål med dagens träning är att se ut ungefär såhär:



Det ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0