köttgött

17 mars 2009

Vilken najs dag. Visserligen en apdålig föreläsning om medfödda hjärtsjukdomar, mellan 08 och 10, men sen blev det najs, då jag bestämde mig för att skippa resten av skoldagen och åka hem och plugga i min sköna lilla lägenhet istället. Här är ljust, varmt och så finns här mat. På Wp (den del av sjukhusområdet som vi läser på) är det mörkt, kallt och man blir magsjuk av maten. Det fick jag erfara igår. Köpte en smarrig minestronesoppa till lunch, och sen spenderade jag resten av dagen på toaletten, därav mitt uteblivna bloggande. 

Så jag cyklade inom min lilla favorit-té-butik på vägen hem, köpte ett grönt té med gula rosor, och ett ötté med lakritsrot, pepparmynta och citrongräs, och cyklade sedan hem. Så med tanke på att klockan bara är halv 12, att jag varit på föreläsningar, shoppat té, städat i téskåpet och lagt in två tvättar i maskinen, tycker jag att jag överträffat mig själv hittills idag. Nu ska jag fortsätta att glänsa genom att plugga lite hjärt-kärl-medicin/kirurgi och vara skitduktig på det, samt dricka mitt nya té ur min fina nya guldkopp, som jag fick av Pia.

Sen ska jag äta kött.




Kommentarer
Postat av: Fade

Precis SÅ menade jag. ;)



Åh, dricka te till plugg - vilken ypperlig idé. koka te

2009-03-17 @ 11:43:11
URL: http://www.fejdan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0