slapp dag!

4 mars 2009

Jahapp! Det blev mot förväntningarna en mycket slapp dag det här. Gick upp i tid, så jag skulle hinna läsa en del innan jobbet kl 13. Hann med allt jag skulle och var jättenöjd med det. Stack till jobbet och upptäckte att där var totaldött. Ingen vill ut och äta en onsdag tydligen. Så jag fick välja om jag ville jobba i några timmar, eller skita i det. Så jag sket i det. Det är inte lönt att stå och glo i några timmar för några hundralappar. Så jag fick en hel dag bara för mig själv. Och stressad själ som man är, har man ingen aning om vad man ska ta sig till när man äntligen bara är ledig! 

Så jag gjorde det roligaste av allt.... Gick hem och städade lägenheten!

Nu ska jag bara ner och hämta sista tvätten i tvättstugan, innan jag beger mig till bodycombat-träning. Gårdagens träning skapade mer irritation än glädje, då instruktören till danspasset var  k a s s. Jag är ledsen att säga det, men jag har sett 80-åriga gubbar med mer rytm och energi i kroppen än henne, tyvärr. Min puls steg mer när jag gick upp för trappan till träningssalen, än vad den gjorde under hela passet. Det är sant! Fick springa upp pulsen lite på löpbandet efteråt, så det i alla fall skulle kännas att jag hade tränat. Tråkigt. Därför har jag större förhoppningar på dagens träning.

Såhär ska jag se ut efteråt:



Hej på er!


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Fatta vad mkt olja som krävs för att få den biffkroppen att glänsa :S

2009-03-05 @ 10:15:03
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tjaaa, typ några liter eller så :) Men han kan nog inte göra det själv, för något säger mig att han har lite svårt att nå med armarna runt ryggen...

2009-03-05 @ 18:26:45
URL: http://wib.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0