tjipp!

20 mars 2009

Här sitter jag, uppe med tuppen, med dagens första kopp té - grönt té med gula rosor. Skitgott. Jag har redan hunnit vara ledsen idag, eftersom jag vaknade ledsen. Drömde att Niklas var en hemsk människa som var otrogen med massor av läckra damer, och jag gick lyckligt runt och visslade och anade ingenting. Sen tog jag honom på bar gärning en dag, och det var jätte jätte jätte hemskt. Vaknade med en puls på 160 och alla muskler i min kropp var i action. Som tur var ringde min man bara några minuter senare för att säga godmoron och att han älskar mig. Så jag blev lugn igen. Han är underbar, min man. 

Dagens göromål:
- Ta tag i mig själv eftersom föreläsningen börjar om 36 minuter
- Föreläsning i kärlkirurgi och hjärtklaffkirurgi med min idol, thoraxkirurgen. Alla vill va som honom.
- Skolka resten av dagen för att åka ut till IKEA och köpa diverse livsnödvändiga saker, som t.ex. nytt överdrag till soffan.
- Komma hem och läsa lite
- Dammsuga
- Avsluta dagen med att gå och se "män som hatar kvinnor". Har bästa platserna i bästa salongen - gött!

Ha en underbar fredag, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0