tiSdag

11 maj 2009

Tisdag morgon, finns det någon härligare tid? -Ja.

Lyckligtvis endast en dubbelföreläsning i ryggundersökning idag, så har ledigt redan kl 12.
Sedan blir det rygg-plugg för hela slanten, eftersom jag har planerat en liten hemresa i helgen
och då gärna vill vara fri från plugg. Dagen avslutas i vanlig tisdagsanda med boxning och
sedan dr. House.

Jag och min före detta klasskamrat Jebban, har tagit oss samman och satt datum för
reunion för NV3A i sommar. 5 år sedan studenten, det är inte klokt. Därför blir
det kalajs den 8/8 och vi har redan runt 18 confirmed guests, vilket är förbluffande
bra resultat på invitationen. Här är bild tagen av Kristianstadsbladet i juni 2004. 
Tycker inte riktigt att mitt (längst ner vänster) "AAAAA" ser lika kraftfullt ut som dom andras?!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad sjukt roligt det ska bli =D Ni är så duktiga som tagit detta initiativet =)

2009-05-12 @ 10:36:34
URL: http://carro1985.blogspot.com
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Nä, du får öva på aaaa:andet tycker jag minsann! Även om det var rätt så ståtligt:)

2009-05-14 @ 11:54:33
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0